Wednesday 29 June 2011

Busy in Holiday!

Last post was on 24th May 2011. today is 30th June 2011.

OVER A MONTH!

=__='



da sebulan da kena penyakit malas update blog. sian blog saya. da berhabuk-habuk da ni. sekarang saya da cuti! Holiday!! so, yey! forget bour uni ok? school, homework , assignment, exam, lecturer! lupekan! dan mode bertutur dalam bahasa rasmi negara New Zealand juga sudah saya turn off. masa untuk memartabatkan bahasa lidah (mother tongue) sendiri pulak. hik3 * gelak sopan*

saya akan menjadi sangat2 bz. macam biasalah! tapi kebiasaan tu saya selalu menyibuk2 je tuk nmpak2 macam sibuk. hehe. tpi esok dan hari2 seterusnye saya memang akan sangat  bz. Awa, kawan mse kt RPS akan smpai esok.. jam 1120am waktu Auckland. weehuuuu! i got a visitor! tpi awa bawak kawan dia lagi sorang, Fitrah. so i got two visitors! yeyeyeye. dapat la merawat luka terpendam bile mak kate dia xjadi datang sini. 

tpi,tpi.. esok pagi.. nk buat photo shoot dulu dgn izzati. sebab tibe2 rase rugi terkenang2 last year terlepas peluang bergambar dengan dedaun kuning mase autumn. harap2 esok impian kesampaian. 

cakap pasal impian... saya ada satu impian yg da tercapai tapi impian ni hanya menyokong 30% impian sebenar, nak taw ape? tunggu lah! tunggu next post bile saya update lagi blog. sbb saya akan perkenalkan sesuatu/seseorang. my baby!! mungkin ada mane2 list dalam wishlist da boleh cross out. sangat gembira!! 

mari tido! esok kena berwajah segar demi menjadi model yg comel molek tuk cik izzati . oh . sebelum terlupa.. tema esok hari saya da diapproved oleh beberapa org tertntu, jdi semangat tnggi sikit da ni nk jdi model. hehe. so this is for today. this will be me tomorrow.




amacam? ok x? heeee.


good nite world!!

CHUPSSS!!

No comments:

Post a Comment